Қашықтан қосылуды және Dial-Up технологиясы бойынша Интернет желісіне қосылуды күйге келтіру
Dial-Up технологиясы бойынша Интернет желісіне қосылу үшін телефон желісін, компьютер мен Dial-up-модем болуы қажет. Шығу кез келген «Қазақтелеком» АҚ телефон нөмірінен қамтамасыз етіледі. Интернет қызметін ұсыну "Tarlan card" картасы нөлдік балансқа жеткенде автоматты түрде тоқтатылады.
Техникалық сипаттамалары:
Интернет желісіне қосылу үшін:
1.Қашықтан қосылуды күйге келтіру
1.1. Жаңа қосылуды орнату шеберін іске қосыңыз: Жіберу → Бағдарламалар → Стандартты → Байланыс → Жаңа қосылулардың шебері:
1.2. Ашылған терезеде «Одан әрі» пернесін басыңыз. Сіз «Қосылуды қолмен орнату» қосылу түрін көрсету қажет болатын келесі терезеге кіресіз → «Одан әрі»:
1.3. Интернетпен қосылу ретінде – «Әдеттегі модем арқылы» көрсетіңіз → «Одан әрі»:
1.4. Жасалатын қосылу үшін ашылған терезеде «Internet» атын беріңіз және «Одан әрі» пернесін басыңыз:
1.5. Қосылу үшін телефон нөмірін көрсету қажет болатын кезекті терезе шығады – 2 590 590 (Алматы қ.), 590 590 ("Қазақтелеком" АҚ абоненттері үшін алты таңбалы нөмірлеуі бар) немесе 8 750 10 10 750 → «Одан әрі»:
1.6. Енді «Пайдаланушының аты» алаңына картаның жеті таңбалы сериялық нөмірін, «Пароль» алаңына – картаның он таңбалы ПИН-кодын енгізіңіз → «Одан әрі»:
1.7. «Одан әрі» пернесін басқаннан кейін диалогтың соңғы терезесі көрінеді. «Дайын» пернесін басыңыз және жаңа қосылу жасалады:
2. Интернет желісіне қосылу
Интернетпен қосылуды жіберіңіз: Жіберу → Күйге келтіру → Желілік қосылулар → Интернет → Шақыру:
3. Интернет желісінен өшіру: Жіберу → Күйге келтіру → Желілік қосылулар → Интернет → Өшіру.
Қолдау қызметінің телефоны: 8 800 080 5000 (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін)